miercuri, ora 20:00 Primul beauty & style make-over show care ne va arata cum se poate transforma o fata din <pitzi> de club in fata cuminte de biblioteca. Gazda emisiunii va fi Selena (ex Candy). Cei doi experti care vor... citeste mai mult
Vinul lupta cu cancerul
Vinul in cantitati moderate consumat zilnic poate preveni mai multe tipuri de cancer. Singura conditie este sa aiba o concentratie de alcool de 10%, comparativ cu 14% cat au majoritatea vinurilor din comert. Acestea sunt datele obtinute in urma unui studiu realizat de World Cancer Research Fund.
Organizatia a lansat un apel catre producatorii de vinuri si de bere, rugandu-i sa lanseze in comert mai multe sortimente de bauturi cu concentratii de alcool mai scazute.
Un expert din industria alimentara din Marea Britanie considera ca acest apel se suprapune perfect peste dorintele consumatorilor britanici, care doresc vinuri mai slab alcoolizate.
Pentru barbati se recomanda sa nu consume mai mult de doua pahare pe zi, iar femeilor cel mult un pahar.
Persoanele care beau cate 250 de mililitri de vin in fiecare seara beneficiaza de o reducere cu 7% a riscului de declansare a cancerului intestinal, cu conditia sa bea un sortiment a carui concentratie de alcool sa fie de 10%.
Studiul actual s-a concentrat exclusiv asupra cancerului intestinal, insa cercetatorii britanici considera ca nu exista niciun motiv pentru care aceasta solutie sa nu se aplice si in cazul riscurilor asociate cu alte tipuri de cancer, cum ar fi cancerul bucal, esofagian si mamar.